Talpa weigert slechte spotjes
Een panel van kijkers gaat bij Talpa beoordelen of een commercial goed genoeg is. Zo niet, dan zendt Talpa ‘m niet uit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Talpa maakt hierbij gebruik van opinieonderzoeker Maurice de Hond die het spotje naar een groep kijkers uit zijn bestand stuurt, zo meldt Het Parool.
Talpa heeft al een spotje geweigerd van een middel tegen voetschimmel (‘Schimpie’). ‘Ik kan nog wel een paar spotjes bedenken die wij niet zullen uitzenden. Sommige zijn zonder enige passie gemaakt', aldus commercieel directeur Ton Rozestraten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Talpa wil de kijkdichtheid van de reclameblokken verhogen. Volgens directeur Frans Blanchard van de Vea is het niet eerder gebeurd dat zenders spotjes weigeren vanwege de kwaliteit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid