Sector zet gemakkelijke vis in de etalage
"Eén tot twee keer per week' vis in plaats van vlees is goed voor de gezondheid, stellen het Voedingscentrum en het Nederlands Visbureau.
Om de consumptie in Nederland te verbeteren zet de sector de vis in de etalage met de publiekscampagne 'Vis ... net zo gemakkelijk', die 14 september in Scheveningen gepresenteerd werd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
“De spots moeten Nederlanders afhelpen van het idee dat vis bereiden moeilijk is', aldus het Visbureau.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNaast het Visbureau en het Voedingscentrum werken ook Stichting De Noordzee, de Waddenvereniging, de World Conservation Union, Novib en het Wereld Natuur Fonds mee aan de ontwikkeling van een verantwoorde viskwekerij. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid