Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile: #roze voor liefde, vriendschap, vreugde & Canal Parade

De mobiele provider wil een sociale beweging starten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Roze filters, roze foto’s en ; het Nederlandse ‘socialemedialandschap’ krijgt op 2 augustus (de dag van de Canal Parade) een make-over.

related partner content for mobile comes here

Tenminste, dat is wat T-Mobile wil.

Iedereen die aanstaande zaterdag de Canal Parade bezoekt en liefhebber is van roze kan zijn of haar foto’s roze maken en delen via Twitter, Facebook en Instagram met .

Er worden op die dag in Amsterdam roze filters uitgedeeld die je over je camera (over de lens van je smartphone) kunt plakken.

Je kunt de foto ook roze maken via .

Op die site worden ook alle foto’s getoond die op deze dag worden gedeeld met .

T-Mobile: ‘Om zo een online eerbetoon te creëren aan iedereen die gelooft in de vrijheid om liefde te delen met wie hij of zij dat wil. Vaak genoeg is de vrijheid die we denken te hebben nog niet vanzelfsprekend.’

Etcetera/Red Urban is verantwoordelijk voor het maken van de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in