Overslaan en naar de inhoud gaan

Start tweede campagnegolf imago provincie Zeeland

Volgende week begint fase 2 van een grootschalige imagocampagne voor de provincie Zeeland. Ook deze tweede ‘campagnegolf’ wordt –…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de eerste twee maanden na de start van de campagne heeft de website circa 13.500 bezoekers getrokken en meer dan 1,1 miljoen hits opgeleverd. Het bezoekersaantal van de site lag in de eerste week van de campagne op circa 800 per dag. Ook werving- en selectiebureaus in Zeeland geven aan dat zij duidelijk een toename zien in het aantal aanvragen voor banen in Zeeland.

related partner content for mobile comes here

De tweede campagnegolf start op maandag 17 juni en duurt twee weken. De advertenties verschijnen in de Provinciale Zeeuwse Courant, BN/DeStem en het Rotterdams Dagblad. Daarnaast worden de advertenties dagelijks in Metro geplaatst, waarmee met name de reizigers uit de Randstad worden bereikt. De radiocommercials worden eveneens zowel regionaal als landelijk ingezet. De spots zijn te horen op Omroep Zeeland, Omroep Brabant, Radio Rijnmond, Radio M en Radio West en landelijk op Radio 2. Door in de mediamix tevens de Zeeuwse media op te nemen, wil de provincie Zeeland de Zeeuwse bevolking op de hoogte houden van en betrekken bij de campagne.

Hoofddoel van de campagne is het beeld dat niet-Zeeuwen van Zeeland hebben meer te conformeren aan de werkelijkheid. Zeeland wil zichzelf laten zien zoals zij werkelijk is: een prachtig leefgebied waar wonen en werken met elkaar in balans zijn. De campagne is een initiatief van de Provincie Zeeland, die hiervoor samenwerking heeft gezocht met Zeeuwse organisaties zoals de Hogeschool Zeeland, Kamer van Koophandel Zeeland, de Vereniging vanZeeuwse gemeenten, de Stichting Economische Promotie en Acquisitie Zeeland,alsmede werkgevers- en werknemersorganisaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in