Sensation grote winnaar op het Marketing Excellence Event


Zoals in een van onze vorige blogs te lezen was begon de avond met een battle: De genomineerden werden kort maar krachtig aan de tand gevoeld door de dagpresentator. Zij hadden hier de laatste kans om hun visie te uiten aan alle marketeers die op het evenement waren afgekomen. Hierna was er tijd om met de bedrijven te praten en een brand experience te ondergaan.
Het was tegelijkertijd mogelijk om op je favoriet te stemmen door middel van een sms. Deze stemmen zouden later in combinatie met het oordeel van de jury bepalen wie de Excellence Awards 2009 in de wacht zouden slepen. Om 20:00 uur was het dan zover en na een korte blik op de marketingthema's van het aankomende jaar (2010) werden de winnaars bekend gemaakt door de voormalig directeur van Heineken, Herwin van den Berg.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAllereerst de winnaar in de category Innovatie. Deze award ging uit naar Dwarsligger van uitgeverij Jongbloed. Na deze uitreiking was de award voor de categorie Connected Customer aan de beurt. Deze werd binnengehaald door Marktplaats. Als derde was de categorie Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen aan de beurt. Deze award ging naar Fishes het bedrijf dat duurzame vis verkoopt en er naar streeft om de vismarkt transparanter te maken.
Als laatste maar zeker niet de minste was het tijd voor de award waar iedereen de hele avond al naar uitkeek; wie wordt het Marketing bedrijf van het jaar en gaat er na huis met de prijs in de categorie Overall. Met een close finish waar de aanwezigen een grote invloed op hebben gehad, ging de prijs voor beste marketing bedrijf van Nederland in het jaar 2009 naar Sensation van ID&Q. De jury was erg te spreken over het concept en de manier waarop de feesten op de kaart worden gezet. Sensation stijgt boven het niveau van een mooi feest uit, zoals dat mooi gezegd werd tijdens het evenement.
Al met al een mooie afsluiter van het feest! Na de nodige champagne en felicitaties was dit dan toch echt weer het einde van de NIMA Marketing Excellence Awards 2009 en dus ook voor onze deelname aan dit blog. Wij hopen dat jullie onze blogs hebben gewaardeerd en wie weet tot volgend jaar!
Met vriendelijke groet Stefan Bruin en May Witjes
ps: voor een korte indruk, klik hier!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid