Overslaan en naar de inhoud gaan

Return to Sender start kerstcampagne

Wat doet Beau van Erven Dorens met babyslofjes uit Nepal? Wie heeft de Indiase clutch van Chantal Janzen ingepikt? Wat betekent de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Return to Sender producten zijn producten met ‘een goed verhaal’. Ze worden gemaakt in de armste regio's van de wereld en in Nederland verkocht. De winst die Return to Sender maakt vloeit terug naar de producenten en educatieve projecten in de regio's van herkomst.

related partner content for mobile comes here

Vanaf deze week worden dagelijks uitgezonden die de kant van de maker én de koper van een Return to Sender product belichten. De spots wijken af van de 'normale' tv-spot formats, de koper en maker worden letterlijk geportretteerd aan de hand van hun verhaal: 'door de verhalen zie je pas de mensen'. Op MSN.nl wordt ook regelmatig aandacht aan de campagne besteed via advertorials, video's en quizzen. De kerstcollectie van Return to Sender is verkrijgbaar in vrijwel alle HEMA-filialen

In 2006 heeft Katja Schuurman de stichting Return to Sender opgericht. Om daarmee een bijdrage te leveren aan het stimuleren van economische ontwikkeling in de armste regio's van de wereld. Return to Sender zoekt samen met HEMA naar bijzondere producten uit de armste gebieden van de wereld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in