Overslaan en naar de inhoud gaan

PwC Consulting: nieuwe naam- en merkidentiteit

PwC Consulting, een bedrijf van PricewaterhouseCoopers, heeft de eerste stap gezet op weg naar een nieuwe naam- en merkidentiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 31 januari 2002 heeft PricewaterhouseCoopers aangekondigd dat de management-consultants via een eerste openbare emissie verder gaan onder een eigen naam, PwC Consulting. Volgens Tom O'Neill, ceo van PwC Consulting kan het bedrijf zich met een nieuwe naam beter onderscheiden van PricewaterhouseCoopers. ‘Daarmee kunnen we vorm geven aan de persoonlijkheid, cultuur en waarden van onze nieuwe organisatie.’ PwC Consulting gaat leveranciers van creatieve diensten in de hele wereld vragen mogelijke namen te geven uit een aantal bronnen en uiteindelijk overeenkomstige visuele elementen van een merkidentiteit ontwikkelen. Tegelijk vraagt PwC Consulting haar eigen partners en personeel om te komen met ideeën voor een nieuwe naam. Deze worden ook meegenomen in het totale proces.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in