
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 28,5% en de SBS zenders 14,1%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 35,9%, de zenders van RTL Nederland 33,1% en de SBS zenders 17,0%. In week 44 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 203 minuten.
Nederland 1 bleef in het avondtijdvak RTL4 net voor met 20,3 tegen 20,0 pct. SBS6 had 9,2 pct. TVOH The Battle was met 3.564.000 kijkers het best bekeken programma van de week.
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee