Publieke zenders in week 44 op 33,5 pct
De publieke zenders behaalden in week 44 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 33,5%.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 28,5% en de SBS zenders 14,1%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 35,9%, de zenders van RTL Nederland 33,1% en de SBS zenders 17,0%. In week 44 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 203 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nederland 1 bleef in het avondtijdvak RTL4 net voor met 20,3 tegen 20,0 pct. SBS6 had 9,2 pct. TVOH The Battle was met 3.564.000 kijkers het best bekeken programma van de week.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid