Overslaan en naar de inhoud gaan

Problemen WPP rond HSBC en AmEx

WPP Group heeft problemen rond het nieuw verworven wereldwijde media-account van HSBC door dochter MindShare. Er is sprake van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

WPP-topman Martin Sorrell en Irwin Gotlieb, die mediabureautak Group M leidt, bekijken nu de opties. Mogelijk wordt er een aparte unit opgericht voor één van de klanten, melden bronnen. Het account overhevelen naar Mediaedge:cia is ook lastig, want dat bureau werkt al voor Citibank. WPP denkt het probleem wel op te kunnen lossen.

Aanvankelijk was er geen issue, omdat American Express zelf met een review van het media-account bezig was. Uiteindelijk bleef AmEx gewoon bij MindShare, zo werd onlangs besloten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in