Overslaan en naar de inhoud gaan

Pickwick herstelt paardenkoets op verpakking in ere

De voor velen herkenbare Pickwickpaardenkoets keert na tien jaar terug op de verpakking.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De historische paardenkoets die jarenlang op de Pickwick-producten prijkte, is voor velen herkenbaar. Dat heeft het theemerk middels een consumentonderzoek boven water gekregen. Pickwick voert de paardenkoets reeds sinds 1753 in het logo. Na een afwezigheid van 10 jaar maakt het beeldkenmerk een comeback. 

related partner content for mobile comes here

Nog een onderzoeksresultaat: &;Meer dan de helft van de respondenten laat thee kort trekken (minder dan 30 seconden i.p.v. zo’n 3 minuten), omdat zij of hun kinderen niet van (te) sterke thee houden.&; Tegelijk met het eerherstel voor de paardenkoets, introduceert het theemerk dan ook een nieuwe theevariant: Pickwick Mild Black. Die is bedoeld voor mensen die de smaak van de zwarte thee, Pickwick English Tea Blend, te sterk vinden.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in