Overslaan en naar de inhoud gaan

Nima heeft nu raad van toezicht

Nima, het Nederlands Instituut voor Marketing, gaat een organisatorische herinrichting doorvoeren. Belangrijkste verandering is de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nadat vorig jaar het bestuur was afgetreden heeft het interimbestuur de structuur van de vereniging geanalyseerd. De uitkomst is een kleiner en slagvaardiger raad van bestuur waarbij de directeur tevens voorzitter is. Daarnaast is er een raad van toezicht gekozen die het bestuur controleert en adviseert. De ledenraad blijft het hoogste orgaan.

related partner content for mobile comes here

Nima meent dat het door de nieuwe ‘daadkrachtiger kan acteren’: ‘hierdoor is er meer tijd voor de core business: het faciliteren van de professionele ontwikkeling van marketing-, sales- en communicatieprofessionals’.

De nieuw ingestelde raad van toezicht bestaat uit drie personen. Voorzitter van de raad van toezicht is Ivo Matser MSc RM, ondernemer en bestuurder en bekend met het onderwijsveld. De andere twee leden zijn Goos Eilander (oprichter Trendbox) en Mike Moolenbel (managing partner van de Business Development Group).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in