Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzendtermijn Effie Awards verlengd naar eind augustus

Het gewenste aantal inzendingen voor de Effie Awards is nog niet bereikt. BVA roept adverteerders op om alsnog hun case in te zenden en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aantal inzendingen voor de Effie ligt tot nu toe lager dan vorig jaar. VEA en BVA streven ernaar om deze reclameprijs jaarlijks te laten groeien, ook in aantal. Vandaar dat BVA expliciet adverteerders oproept om alsnog hun case in te zenden.

related partner content for mobile comes here

Jan Driesen, voorzitter BVA: ‘Het is van groot belang dat wij als adverteerders onze beste campagnes insturen. Als reclamebranche moeten we willen laten zien wat voor mooi en effectief werk we allemaal maken. Ga daarom in overleg met je reclamebureau en stuur ook jouw campagne nog snel in! We vinden het als BVA heel belangrijk dat we meer aansprekende en leerzame cases voorgelegd krijgen en hebben daarom samen met VEA besloten de inschrijvingstermijn met een maand te verlengen tot zaterdag 24 augustus 2013 17.00 uur.’

Je case insturen kan online via.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in