Overslaan en naar de inhoud gaan

Start gerichte distributie Telefoongids

DTG (voorheen De Telefoongids) is gestart met een gewijzigd distributiebeleid. Dat is erop gericht om de papieren Telefoongids en Gouden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De papieren Telefoongids & Gouden Gids wordt maandelijks door 2,9 miljoen Nederlanders gebruikt en heeft 146.000 adverteerders erin staan. DTG heeft vier wijzigingen doorgevoerd om tegemoet te komen aan huishoudens die hebben aangegeven geen papieren gids meer te willen ontvangen. Op internet verschenen de afgelopen jaren meerdere oproepen daartoe, waaronder stopdetelefoongids.nl en sterftelefoongidssterf.nl van techjournalist Alexander Klöpping.

related partner content for mobile comes here

DTG bezorgt nu geen papieren gidsen meer bij adressen met een nee/nee of nee/ja sticker. Daar wordt wel een antwoordkaart in de bus gedaan waarmee mensen de gids alsnog gratis kunnen aanvragen. Zij worden dan abonnee tot wederopzegging. Huishoudens zonder sticker op de deur ontvangen de Telefoongids & Gouden Gids nog wel standaard, maar kunnen zich daarvoor afmelden of een antwoordkaart in de gids.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in