Nieuw blad Interne Communicatie


Het eerste nummer van het nieuwe blad wordt deze maand aan alle gratis Communicatieabonnees verstuurd. Reden voor de introductie van het blad is de groeiende professionalisering van dit specifieke onderdeel van het communicatievak. Interne Communicatie is bedoeld voor al die communicatieprofessionals, zowel op management als op medewerkersniveau, die hun praktijkkennis graag aanvullen met de ervaringen van anderen. Vaste onderdelen in de formule zijn: een interview met een spraakmakende vakgenoot, een of meer casussen op het gebied van interne communicatie, een serie over intranet in de praktijk en een vaste rubriek waarin professionals uit aanpalende disciplines - HRM, organisatieadvies – hun licht over het vak laten schijnen. Hoofdredacteur van Interne Communicatie is Rocco Mooij. Een abonnement kost 70 euro per jaar. Voor meer info over Interne Communicatie, zie de rubriek Interne Communicatie op www.communicatie-online.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid