Overslaan en naar de inhoud gaan

Lego kiest Brits bureau voor wereldaccount

Lego heeft het Britse Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R gekozen voor de behandeling van het wereldwijde reclameaccount ter waarde van ruim…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau won een pitch met McCann-Erickson Worldwide, dat sinds januari wat werk had gedaan voor de speelgoedfabrikant. Leo Burnett werd in een eerder stadium van de competitie aan de kant geschoven, aldus Marketing Week. Tot nu toe deed Lowe Lintas & Partners in New York het meeste creatieve werk voor Lego. Het bedrijf zou ook op zoek zijn naar lokale mediabureaus, maar Starcom Motive uit Engeland blijft voorlopig het account voor Noord-Europa doen. De Deense fabrikant vormt Lego momenteel om van speelgoedmaker tot ‘hi-tech’ dat hechte banden met de entertainmentindustrie wil onderhouden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in