Lego kiest Brits bureau voor wereldaccount
Lego heeft het Britse Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R gekozen voor de behandeling van het wereldwijde reclameaccount ter waarde van ruim…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau won een pitch met McCann-Erickson Worldwide, dat sinds januari wat werk had gedaan voor de speelgoedfabrikant. Leo Burnett werd in een eerder stadium van de competitie aan de kant geschoven, aldus Marketing Week. Tot nu toe deed Lowe Lintas & Partners in New York het meeste creatieve werk voor Lego. Het bedrijf zou ook op zoek zijn naar lokale mediabureaus, maar Starcom Motive uit Engeland blijft voorlopig het account voor Noord-Europa doen. De Deense fabrikant vormt Lego momenteel om van speelgoedmaker tot ‘hi-tech’ dat hechte banden met de entertainmentindustrie wil onderhouden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid