Overslaan en naar de inhoud gaan

Multimediale Koninginnedagcampagne Staatsloterij

Om de speciale hoofdprijs in de Koninginnedagloterij te promoten heeft de Staatsloterij de Oranje Hangmat Challenge georganiseerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de speciale Hangmat Challenge Store in de Kalverstraat in Amsterdam strijden drie kandidaten voor een plek in een van de hangmatten. In ieder programma van Radio 538 wordt een van de kandidaten uitgedaagd door een luisteraar in een quiz. Wint de kandidaat in de hangmat, dan heeft hij zijn plek veilig gesteld. Verliest hij van de beller dan neemt deze zijn plek in de hangmat in. Degene die vandaag in de finale bij Niels en Froukje als laatste in de hangmat ligt wint 1000 Koninginnedagloten.

related partner content for mobile comes here

Voor het werven van de eerste drie kandidaten liet Staatsloterij een applicatie bouwen op Facebook. Om alvast in de stemming te komen kon daar ook een spel worden gespeeld waarmee direct kans kon worden gemaakt op een Koninginnedaglot.

Credits:
Overall campagneconcept: Doom&Dickson
Activatieconcept Hangmat Challenge: Doom & Dickson i.s.m. Radio 538
Productie Hangmat Challenge: Radio 538
Facebook applicatie: Superheroes i.s.m. Magic Bullet
On line advertising: .bone

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in