Multimediale Koninginnedagcampagne Staatsloterij


In de speciale Hangmat Challenge Store in de Kalverstraat in Amsterdam strijden drie kandidaten voor een plek in een van de hangmatten. In ieder programma van Radio 538 wordt een van de kandidaten uitgedaagd door een luisteraar in een quiz. Wint de kandidaat in de hangmat, dan heeft hij zijn plek veilig gesteld. Verliest hij van de beller dan neemt deze zijn plek in de hangmat in. Degene die vandaag in de finale bij Niels en Froukje als laatste in de hangmat ligt wint 1000 Koninginnedagloten.
Voor het werven van de eerste drie kandidaten liet Staatsloterij een applicatie bouwen op Facebook. Om alvast in de stemming te komen kon daar ook een spel worden gespeeld waarmee direct kans kon worden gemaakt op een Koninginnedaglot.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits:
Overall campagneconcept: Doom&Dickson
Activatieconcept Hangmat Challenge: Doom & Dickson i.s.m. Radio 538
Productie Hangmat Challenge: Radio 538
Facebook applicatie: Superheroes i.s.m. Magic Bullet
On line advertising: .bone
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid