Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks wint met Geox op The New York Festivals

Op The New York Festivals heeft MediaMonks vier prijzen binnen geharkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met Geox 7 days of drain won het Nederlandse bureau in vier categorieën:

related partner content for mobile comes here
  • Branded entertainment: apparel, footware & accessories
  • Branded entertainment: digital media
  • Digital: apparel, footware & accessories
  • Digital: interface & navigation

Kijk voor alle The New York Festivals winnaars. 

 

Case informatie: 

In 2012 trok Geox met haar waterdichte schoenenlijn naar het regenachtigste plaatsje op aarde om hun ‘Amphibiox’-technologie aan de omstandigheden te onderwerpen. De campagne in de regenachtige jungles rondom Cherrapunji werd een succes, en daarom besloot het Italiaanse schoenenmerk om dit jaar nóg een stapje verder te gaan – maar wel dichterbij huis.

Om Amphibox neer te zetten als de beste waterdichte schoenen voor in de stad bedacht het Noorse bureau SMFB de 7 Day Rain Test. Het idee was om een man zeven dagen in de constante regen te laten lopen, met het waterdichte schoeisel van Geox als enige bescherming. De test werd afgelopen zomer opgenomen in het zonnige Barcelona. MediaMonks uit Hilversum is verantwoordelijk voor de productie van de campagne.
In opdracht van SMFB liet MediaMonks een artificiële wolk creëren die voor een niet-aflatende regenbui zou kunnen zorgen. De test werd opgenomen onder leiding van MediaMonks’ in-house regisseurs Tom Rijpert en Rogier Schalken. Het eindresultaat is te zien in een zevendelige documentaire die op amphibiox.geox.com te bezichten is. 

Zie video:

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in