Overslaan en naar de inhoud gaan

Starbucks schrijft stijging verkoop toe aan succesvol loyalty programma

Starbucks gaat in de komende maanden zijn mobiel, loyalty en digitaal platform fors ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bedrijf schrijft zijn goede resultaten van dit moment, die ook boven verwachtig waren van analysten, goeddeels toe aan het succes van zijn vermogen om klanten te binden.

related partner content for mobile comes here

Volgens Starbucks loopt een derde van alle transacties in de VS en Canada momenteel via het Starbucks Card Programme, terwijl intussen al tien miljoen klanten gebruikmaken van de mobiele app. Dat is twee keer zoveel als een jaar geleden. Adam Brotman, chief digital officer Starbucks, denkt dat het succes vooral te wijten is aan meer persoonlijke en relevante aanbiedingen. Om die reden richt het bedrijf zijn pijlen op nieuwe sociale en mobiele platforms, waarvan het bedrijf zelf vindt dat ze pas in een zeer vroeg stadium van ontwikkeling verkeren. Eerder gaf het bedrijf te kennen nog dit jaar mobiel afrekenen mogelijk te willen maken.

Bron: Marketingweek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in