LOF-prijs naar Travelecademy
Juryvoorzitter Leon de Wolff: ‘De doelgroep wordt in een verloren kwartiertje bijgepraat. Niet met moeilijke verhalen, zelfs niet alleen met print, maar ook met beelden die veel meer zeggen over een bestemming en bovendien goed aansluiten bij de voorkeur van de doelgroep. Er is een website ontwikkeld waar de doelgroep het antwoord kan vinden op de vraag hoe een nieuwe bestemming er uitziet en wat er valt te doen. In tekst, beeld en geluid.’
De prijs werd gisteren uitgereikt tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de ‘Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap’ van het NUV. Aan de prijs is een geldbedrag van 10.000 euro verbonden. Andere genomineerden naast het reisvakblad waren Tijdschrift voor Marketing (Kluwer), Binnenlands Bestuur (Kluwer), Emerce (VNU BP) en Management Support Media (Kluwer).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid