Overslaan en naar de inhoud gaan

Loden Leeuw voor Tele2 en Jan Smit

'De ouderen van tegenwoordig' is de meest irritante reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De provider kreeg veruit de meeste stemmen (48 procent) van het publiek. Dat werd maandagavond bekendgemaakt in het consumentenprogramma Radar (AVROTROS).

related partner content for mobile comes here

Jan Smit voor Pearle werd met 33 procent van de stemmen gekozen tot meest irritante BN&;er in een reclame.

Ieder jaar reikt Radar de publieksprijs uit aan de meest irritante reclame van het jaar en de meest irritante BN’er in een reclame. 

Meest Irritante Reclame 
Tele2 – De ouderen van tegenwoordig - "Winnaar"

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Genomineerd
Tuc – Alles Kan Land


Leenbakker – Leen&;s Loft

;s Loft

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Airwick – V.I.Poo


Beter Bed – Frisse Lentedeals



Meest Irritante BN’er in een Reclame
Jan Smit – Pearle



Genomineerd
Frans Bauer – Robijn Wasmiddel


René Froger - XLS Medical


Anita Witzier - Stella Fietsen

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Ruben Nicolai – Youfone

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



Vorig jaar &;wonnen&; Tui en Adelheid Roosen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in