Overslaan en naar de inhoud gaan

Jungle Rating verder als Jungle Minds

Internetadviesbureau Jungle Rating heet vanaf vandaag Jungle Minds. Tegelijk met deze nieuwe naam presenteert het bureau haar visie op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naamswijziging houdt verband met de verbreding van het werkterrein van het bureau. Sinds de oprichting, acht jaar geleden, is deze uitgegroeid tot een adviesbureau met een drietal diensten: onderzoek, advies en interim. "Deze naam benadrukt de mensen achter ons bureau. Want het zijn onze medewerkers die samen met de klant online resultaten behalen. Met onze onderzoeken, adviezen en interimdiensten zorgen we ervoor dat ondernemingen en instellingen de kansen van het internet maximaal gaan benutten," aldus Geert-Jan Smits, directeur van Jungle Minds.

related partner content for mobile comes here

Sinds de oprichting, acht jaar geleden, heeft het bureau haar werkterrein geleidelijk uitgebreid tot een adviesbureau met een drietal diensten: Onderzoek, Advies en Interim. De naam is gewijzigd in Jungle Minds. "Deze naam benadrukt de mensen achter ons bureau. Want het zijn onze medewerkers die samen met de klant online resultaten behalen. Met onze onderzoeken, adviezen en interimdiensten zorgen we ervoor dat ondernemingen en instellingen de kansen van het internet maximaal gaan benutten," aldus Geert-Jan Smits, directeur van Jungle Minds.

De naamswijziging isaanleiding om met het personeel, klanten, relaties, journalisten en bloggers de discussie aan te gaan over de internetwereld in 2015.
Belangrijke trends die Jungle Minds identificeert, zijn:

- De opkomst van digitale identiteiten: meer persoonlijke dienstverlening met inzet van digitale paspoorten
- De kracht van persoonlijke netwerken: informatievoorziening en verkoop verschuift van bedrijven naar netwerken: het wantrouwen van de marketeer zet door
- De vervolmaking van de lego economie, mogelijk gemaakt door standaardisatie, 'widgetisatie' en toenemende personalisatie van producten en diensten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in