Overslaan en naar de inhoud gaan

Insight: Mannen zijn showkokers

Uit onderzoek van Sanoma (door Trendbox en Trendwatcher Carl Rohde) blijkt dat mannen wel degelijk een grote interesse hebben in de keuken.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit onderzoek van Sanoma (door Trendbox en Trendwatcher Carl Rohde) blijkt dat mannen wel degelijk een grote interesse hebben in de keuken. 33% van alle mannen is zowaar een kookliefhebber, aldus Sanoma Men's Magazines. De interesse is echter van een andere aard dan die van de vrouw. Voor Sanoma en Mr. Kitchen voldoende bewijsvoering om een nieuw culinair weblog te starten, genaamd

related partner content for mobile comes here

The show
Waar het bij vrouwen gaat om het eindresultaat (meestal voor de goede zorg voor het gezin) gaat het bij de man om het proces (hoe maak ik iets klaar). Verse ingrediënten (de zgn. 'software'), de nieuwste middelen (de zgn. 'hardware') en een hoge mate van kennis zijn de belangrijkste elementen in en om de keuken voor de man. Nu zal (op basis van mijn eigen kennis) de man wat minder frequent koken dan de vrouw, maar zijn bestedingspatroon per kookbeurt zal waarschijnlijk hoog zijn.

Cheffen.nl door experts
De weblog krijgt zijn inhoud van een aantal echte vakmensen; www.misterkitchen.nl, Sanoma Men's Magazines, familiebedrijf in keukenbenodigdheden Duikelman, recensiesite IENS.nl, de Amsterdamse topslagerij Fred & Yolanda de Leeuw, versvishandel Jan van As, Wijnsuggestie.nl, Vanilla Venture en vele andere culinaire experts.

Bron: Persbericht Sanoma / Cheffen.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in