Overslaan en naar de inhoud gaan

Wijnand Jongen DM Man van het jaar

Gisteren is Wijnand Jongen, directeur en gezicht van branchevereniging Thuiswinkel.org, uitgeroepen tot DM Man van het jaar 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren is , directeur en gezicht van branchevereniging , uitgeroepen tot DM Man van het jaar 2006.

related partner content for mobile comes here

Hij neemt de titel over van Marianne Robben. Jongen kreeg de meeste publiekstemmen, zoals eerder op dit webblog .

Deze shortlist bestond verder uit Ruud van Munster (Shell), Ton Timmermans (De Friesland Zorgverzekeraar) en Frans Reichardt (Holy Cow! Direct Communications).

De lijst is weer tot stand gekomen dankzij de inzet van een adviesraad, bestaande uit David Vink (Lost Boys), Peter Joziasse (TPG Post), Annelies Velders (KPN Mobiel), Paul Petermeijer (BBP) en Allard Frederiks (Adforesult).

De prijs werd gisteren in Club Storm in Utrecht uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in