Wijnand Jongen DM Man van het jaar


Gisteren is Wijnand Jongen, directeur en gezicht van branchevereniging Thuiswinkel.org, uitgeroepen tot DM Man van het jaar 2006.
Hij neemt de titel over van Marianne Robben. Jongen kreeg de meeste publiekstemmen, zoals eerder op dit webblog voorspeld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze shortlist bestond verder uit Ruud van Munster (Shell), Ton Timmermans (De Friesland Zorgverzekeraar) en Frans Reichardt (Holy Cow! Direct Communications).
De lijst is weer tot stand gekomen dankzij de inzet van een adviesraad, bestaande uit David Vink (Lost Boys), Peter Joziasse (TPG Post), Annelies Velders (KPN Mobiel), Paul Petermeijer (BBP) en Allard Frederiks (Adforesult).
De prijs werd gisteren in Club Storm in Utrecht uitgereikt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid