Overslaan en naar de inhoud gaan

Mon Chou for You

M-Wise heeft in opdracht van Campina een loyalty programma ontwikkeld voor MonChou, met de naam MonChou for You.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft in opdracht van een loyalty programma ontwikkeld voor , met de naam .

related partner content for mobile comes here

Het merk bestaat meer dan 50 jaar en heeft een trouwe schare fans. MonChou for You moet consumenten echter stimuleren nu ook eens een keer iets anders van MonChou te kopen dan alleen maar dat verdraaide vierkante pakje roomkaas...voor alweer een monchoutaart, of zalmrolletjes met bieslook.

Het loyalty programma moet hier verandering in brengen door middel van recepten, nieuwsbrieven, kookwedstrijden en een spaarprogramma.

De makers: 'Binnen MonChou for You worden gebruiksmomenten en -mogelijkheden gecreëerd voor en door gebruikers, door gebruikers ideeën te laten opdoen van MonChou en elkaar, en door in te spelen op de behoefte aan (h)erkenning van hun kookkunsten. Hiertoe biedt MonChou for You de gebruikers toegang tot een receptenbank, nieuwsbrieven met kook- en serveertips, maandelijkse receptenwedstrijden en een spaarprogramma waarmee gespaard kan worden voor uniek MonChou kookgerei en kookworkshops.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in