Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe reageren werknemers op onverwacht bloot

Vanochtend in de auto werd mijn aandacht getrokken door een nieuwe (?) radio commercial van Reaal....
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanochtend in de auto werd mijn aandacht getrokken door een nieuwe (?) radio commercial van ....

related partner content for mobile comes here

In deze commercial stond de zogenaamde zomerdip in het bedrijfleven centraal... Bestaat deze nu wel of niet?

Een discussie die ik ook vaak heb intern omtrent de timing van activiteiten.

Reaal wil graag de kansen en risico´s van het beruchte derde kwartaal voor ondernemers in kaart brengen en doet momenteel een grootschalig ...

Een onderdeel van de campagne is het goed in kaart brengen van de gevaren van de warme zonnige zomerdagen (???) als het gaat om de productiviteit.
:-)

More to follow...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in