Hoe reageren werknemers op onverwacht bloot
Vanochtend in de auto werd mijn aandacht getrokken door een nieuwe (?) radio commercial van Reaal....

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vanochtend in de auto werd mijn aandacht getrokken door een nieuwe (?) radio commercial van Reaal....
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In deze commercial stond de zogenaamde zomerdip in het bedrijfleven centraal... Bestaat deze nu wel of niet?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen discussie die ik ook vaak heb intern omtrent de timing van activiteiten.
Reaal wil graag de kansen en risico´s van het beruchte derde kwartaal voor ondernemers in kaart brengen en doet momenteel een grootschalig onderzoek...
Een onderdeel van de campagne is het goed in kaart brengen van de gevaren van de warme zonnige zomerdagen (???) als het gaat om de productiviteit.
:-)
More to follow...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid