Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas Media lanceert mobile marketing label Mobext

In navolging van 19 andere landen heeft Havas Media Nederland zich aangesloten bij Mobext, dat ‘mobile services zoals onderzoek en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Roel van den Borne, CEO van Havas Media Nederland: ‘De budegtten zijn nog vrij laag, maar de verwachtingen hoog. Uit eigen onderzoek van Havas Media onder marketeers in Nederland blijkt dat 33,5% van de adverteerders nog geen mobile campagnes inzet. De meest ingezette mobile activiteiten zijn mobile websites, branded apps en mobile search. Mobile display advertising als relatief makkelijk te integreren vorm wordt nog maar beperkt ingezet. Daarnaast zien we dat mobile actieve adverteerders de “experimentele” fase willen ontgroeien. We willen mobile structureel en geïntegreerd in kunnen zetten.’

related partner content for mobile comes here

Eline Deijs, Director of Digital Services van Havas Media Nederland: ‘Daarbij kunnen we putten uit ons internationale Mobext netwerk. In Azië waar mobile voorop loopt, hebben we de nodige resources en expertise opgebouwd. Hier werken we voor klanten als Procter & Gamble, Danone, Volvo en Coca-Cola.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in