Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik de Zwart (MWG Mediacongres): 'Traditionele media moeten zich traditioneel blijven gedragen'

Vijf sprekers tijdens het MWG Mediacongres - komende donderdag in Amsterdam - leggen uit wat het thema A different perspective voor ze…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het MWG congresthema is A different perspective. Is jouw eigen perspectief (rond de marketingcommunicatiebranche) de afgelopen tijd veranderd?
De wereld om ons heen verandert dagelijks en dus ook de marketing en communicatie. We gaan heel anders met zaken om dan pakweg vijf jaar geleden.

related partner content for mobile comes here

Wat is/wordt volgens jou de grootste ontwikkeling in de branche de komende jaren?
Alles wordt meer en meer gevisualiseerd en we gaan nog meer online doen. Bestaande vaste waarden in de communicatiestrategie zullen verwateren. Het gaat een enorme klus worden om de beoogde doelgroepen te vinden, behalve kapitaalkrachtige ouderen.

Wat is de boodschap die je tijdens MWG Congres over wilt brengen?
Traditionele media moeten zich traditioneel blijven gedragen.  Ik zal tijdens het congres over mijn vakgebied, good old radio, een en ander zeggen.

Radioman De Zwart is een media-ondernemer in hart en nieren. We kennen hem van Radio Veronica waarvoor hij in de jaren ‘80 hij ook op televisie programma’s presenteerde. Via omzwervingen naar onder andere Radio 538 en als voorzitter van de Stichting Nederlandse Top40.nl kwam hij weer terug op het vertrouwde honk Veronica waar hij de afgelopen twee jaar als programmadirecteur Radio Veronica weer op de juiste koers heeft gekregen. Sinds kort is hij aan de slag bij TMG waar hij zich bezig houdt met videoplatform ‘Telegraaf VNDG’, dat in het eerste kwartaal van 2017 live moet gaan. De Zwart komt vertellen over de toekomst van audio.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in