Easyjet dreigt man door Twitter bericht niet op vlucht toe te laten


De kracht van social media kan ook tegen je werken blijkt uit een verhaal van The Independent. Passagier Mark Leiser liet zich via Twitter negatief uit over Easyjet omdat hij en een mede passagier (een militair) de overstap zouden gaan missen. Vervolgens werd hij bij het boarden door Easyjet uit de wachtrij gehaald.
De Easyjet medewerker gaf aan dat ze Mark Leiser niet mee wilden nemen vanwege de negatieve tweet. Na een lange discussie mocht hij alsnog op de vlucht. The Indepentent is in het verhaal gedoken en kreeg van Easyjet te horen dat Easyjet nooit op basis van comments op sociale media de toegang tot een vlucht heeft ontzegt. In dit geval werd instappen in eerste instantie geweigerd,omdat volgens hen de passagier storend gedrag vertoonde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTweets van Mark Leiser
Reactie Easyjet naar aanleiding van dit voorval:
Bron: The Independent
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid