Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze 9 Nederlandse Snapchat-accounts snappen het helemaal

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Snapchat is geen ondergeschoven kindje meer, maar een snel groeiend medium. Steeds meer bedrijven zetten het in. Twijfel je nog om Snapchat op te nemen in je strategie? Zie hier ter inspiratie voorbeelden van Nederlandse bedrijven die goed gebruik maken van het medium of gewoon de moeite waard zijn om te volgen.   

related partner content for mobile comes here

 

1. Het Stedelijk museum heeft de faceswap ook ontdekt. (stedelijkmuseum)

 

 

2. Walibi neemt de volgers mee in de achtbanen van het park. (walisnaps)

 

 

3. Vodafone liet iedere week een challenge doen met de volgers. (vodafoneNL)

 

  4. NOS brengt het nieuws toegankelijk met dagelijkse snaplines. (nosnieuws)

 

 

5. Maar ook Metro brengt het nieuws op Snapchat. (snapmetro)

 

 

6. Gogo reizen neemt je mee op reis. (gogo.nl) 

 

   

7. Radio 538 neemt je mee achter de schermen. (radio538snap)

 

 

8. NPO Zapp liet Niek uit de serie Brugklas hun Snapchat account beheren. Ze zijn überhaupt heel actief. (npozapp)

 

 

9. Fanta is fan van quizjes op Snapchat. (fantanederland)

 

 

In  gaf Diedeirk Broekhuizen ook zijn mening over het inzetten van Snapchat. Mocht je nu als bedrijf er over nadenken om het in te zetten. Denk dan goed aan het volgende:

Bronnen:  en   

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week is geschreven door Cato Duyvis.

Ben je zelf ook creatief bezig met social? Snapchat-uitingen kunnen ook een award winnen. Zend voor 15 april het mooiste, creatiefste of opvallendste social media werk in voor !

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in