DDB met Signbank


Zo kan de invloed van deze sociale veranderingen vast worden gesteld, zowel wereldwijd als op lokaal niveau, aldus DDB. Specifiek voor de Nederlandse markt maakt DDB Amsterdam in januari 2006 zijn eerste bevindingen bekend.
Voor zover bekend is DDB SignBank het grootste trendnetwerk ter wereld, werkend vanuit 52 DDB bureaus, waaronder DDB Amsterdam. Het verzamelt en ordent systematisch allerlei ‘signs’ in een sociologisch kader, om zo vast te stellen waarom veranderingen plaatshebben en waar ze heen leiden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Via DDB SignBank kunnen we met een lokale blik naar de hele wereld kijken, en daarmee kunnen we op een unieke manier voortborduren op de consumentenkennis die we al hebben opgebouwd vanuit onderzoek zoals Brand Magnetism en World Values Study’, zegt Ken Kaess, president en ceo van DDB Worldwide.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid