Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB met Signbank

DDB Amsterdam en DDB Worldwide introduceren DDB SignBank, een wereldwijd trendnetwerk dat kleine ‘signs’ van maatschappelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo kan de invloed van deze sociale veranderingen vast worden gesteld, zowel wereldwijd als op lokaal niveau, aldus DDB. Specifiek voor de Nederlandse markt maakt DDB Amsterdam in januari 2006 zijn eerste bevindingen bekend.

related partner content for mobile comes here

Voor zover bekend is DDB SignBank het grootste trendnetwerk ter wereld, werkend vanuit 52 DDB bureaus, waaronder DDB Amsterdam. Het verzamelt en ordent systematisch allerlei ‘signs’ in een sociologisch kader, om zo vast te stellen waarom veranderingen plaatshebben en waar ze heen leiden.

‘Via DDB SignBank kunnen we met een lokale blik naar de hele wereld kijken, en daarmee kunnen we op een unieke manier voortborduren op de consumentenkennis die we al hebben opgebouwd vanuit onderzoek zoals Brand Magnetism en World Values Study’, zegt Ken Kaess, president en ceo van DDB Worldwide.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in