Overslaan en naar de inhoud gaan

Lintjesregen voor hiv campagne

Van 25 november tot en met 1 december, voorafgaand aan Wereld Aids Dag, organiseren Nederlandse homohoreca en homo-organisaties voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is een initiatief van Schorer in samenwerking met Hiv Vereniging Nederland, Aids Fonds en COC Nederland. De organisatoren willen dat er meer over hiv wordt gepraat en dat zo de solidariteit tussen mannen met en zonder hiv wordt vergroot. De boodschap van dit jaar ‘Get real, hiv is ook hier’, moet mensen ervan bewust van maken dat hiv niet beperkt blijft tot de grote stad of een bepaalde scene. Ieder jaar komen er honderden mensen met hiv bij in Nederland en die zijn ook te vinden onder vrienden, in de kroeg en op de sportvereniging.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de actieweek dragen vele homo-organisaties en homo horeca-gelegenheden de boodschap van Take Care uit. Veel locaties en feesten zijn tijdens de actieweek aangekleed met Take Care-materialen, zoals posters, bierviltjes en T-shirts voor barpersoneel. Daarnaast worden er her en der in het land activiteiten georganiseerd en gaan er actieteams op pad om het uitgaanspubliek direct aan te spreken. Op vrijdag 25 november staat een roze lintjesregen gepland. Daarbij worden Take Care-lintjes uitgereikt aan mensen, die zich op een bijzondere manier hebben ingezet voor de zichtbaarheid of bespreekbaarheid van hiv. De lintjes worden uitgereikt door juryvoorzitter Oscar Hammerstein tijdens een feestelijke bijeenkomst met de genomineerden en andere gasten in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in