Ook PCM Dagbladen doet online advertentie-exploitatie zelf
Na bijna 4 jaar samenwerking met AdLink Internet Media gaat PCM Dagbladen de advertentie-exploitatie van haar websites vanaf 1 januari 2006…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarmee komt een einde aan een succesvolle samenwerking van vier jaar. Een belangrijke reden is de toenemende inzet van multimediale campagnes, meldt PCM. Om een optimale synergie tussen adverteren in de papieren krant en op de website te kunnen bieden, is het volgens het concern beter dat online campagnes in eigen huis worden verzorgd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
DQ&A, een specialist op het gebied van admanagement services, gaat de executie van verkochte digitale campagnes verzorgen. Internationaal blijft PCM wel deel uitmaken van het AdLink netwerk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid