Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola komt met #ThatsGold als Olympische campagne

Colagigant lanceert nieuwe campagne met 79 atleten van over de hele wereld.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De -campagne bevat onder meer een commercial die laat zien hoe is het voor atleten om goud te winnen op de Olympische Spelen, aangevuld met beelden van mensen die Coca-Cola drinken. De muziek in de video is het nummer van Avicii en Conrad Sewell, dat ook een officieel anthem is van Coca-Cola.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne bestaat verder uit het speciale Coca-Cola Olympic Stadium, een  ‘hangout area’ voor tieners in Rio. Hier zullen atleten, artiesten en influencers te vinden zijn, zodat zij toegankelijker worden voor de jongeren, volgens . Volgens Coca-Cola hoeft goud niet alleen te staan voor sportieve prestaties. &;Gouden momenten kunnen ook ver van het podium gebeuren. Overal ter wereld op elk moment van de dag&;, zegt Rodolfo Echeverria, wereldwijd creatief vice-president van de colafabrikant.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in