Cannes Lions in zee met Beam.tv
Het Cannes Lions International Advertising Festival gaat samenwerken met Beam.tv voor het digitaal insturen van werk voor het festival.
Verschillende bureaus hebben al een overeenkomst met Beam.tv voor het aanleggen van een digitaal archief. Nu kunnen bureaus die al samenwerken met Beam hun werk rechtstreeks van hun aangelegde bestanden zonder kosten insturen voor Cannes. Bureaus die nog niet over een dergelijk online archief beschikken, kunnen zich aanmelden bij Beam en het werk dat ze willen inzenden daarna uploaden naar de relevante onderdelen van de Cannes-site. Beam gaat dan voortaan het archief beheren. Het bespaart volgens de Cannes-organisatie ‘enorme duplicatie- en koerierskosten’ voor bureaus die hun werk insturen naar Cannes Lions.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid