Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC hoofdsponsor Gouden Beelden

UPC Nederland is de nieuwe hoofdsponsor van de Gouden Beelden, de vakprijzen voor de best gewaardeerde televisieprogramma’s.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het kabelbedrijf heeft een contract van twee jaar gesloten met de Stichting Nederlandse Academy Awards. Deze vakprijzen worden jaarlijks uitgereikt in veertien categorieën. Met UPC Nederland als hoofdsponsor introduceert de Stichting in 2003 voor het eerst het Gouden Beeld voor het beste interactieve tv-programma: de UPC Digital Award. De Stichting werkt nauw samen met de Emmy-organisatie in de Verenigde Staten. Daar is de interactieve Emmy al twee keer eerder uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

Een nieuwe jury ‒ onder voorzitterschap van programmamaker Frank Alsema ‒ zal de interactieve programma’s jureren. De UPC Digital Award wordt toegekend aan het tv-programma dat het best gebruikmaakt van de interactieve mogelijkheden van set-top-computer, internet of de (mobiele) telefoon. Daarmee kunnen kijkers het verloop van het programma bepalen, meespelen of hun mening geven. De Gouden Beelden worden dit jaar voor de achtste maal uitgereikt tijdens het Nationaal Omroepgala op 25 september in Studio 21.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in