Overslaan en naar de inhoud gaan

Bill Tanaka sluit zich aan bij Smarthouse Films

Samen maakten ze voor Anomaly de TVC en printcampagne Unlimited Madness van T-Mobile, die nu overal te zien is.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bill Tanaka zat hiervoor bij TheBoardRoom. Hij zegt over de overstap: ‘Bill zocht inspiratie en freshness en dat was een goede match met Daniëlle Guirguis, oprichtster van Smarthouse, en haar team. Haar energie en inhoudelijke visie houden ons op het juiste pad: More rock & roll for the Bills!'
 

related partner content for mobile comes here

Conceptuele visuele expressie


Guirguis: ‘Smarthouse is klaar voor de volgende stap en met Bill Tanaka zetten we die – zo simpel is het. Dankzij zijn fotografie-achtergrond is Bill gespecialiseerd in conceptuele visuele expressie. Bills werk is edgy, met een duidelijke, eigen, zeer krachtige signatuur; wat je ziet is nooit voor de hand liggend. Bill staat voor kwaliteit, voor rawness en voor high-end visuele statements. Het verwelkomen van Bill maakt ons trots en geeft ons nog meer energie. Ik kijk ernaar uit meer mooi werk samen te maken.’
 
Tanaka regisseerde en fotografeerde onder meer voor Adidas, TEDX, Converse, Nike, Fox, Mercedes, 3FM en Vodafone. Zijn werk werd genomineerd en gewaardeerd op vele internationale awardshows als Cannes Lions, Awwwards, D&AD, PANL en ADCN. Bill Tanaka is de Japanse versie van Jeroen Bont en Brian Hill.
 


Tanaka regisseerde en fotografeerde onder meer voor Adidas, TEDX, Converse, Nike, Fox, Mercedes, 3FM en Vodafone. Zijn werk werd genomineerd en gewaardeerd op vele internationale awardshows als Cannes Lions, Awwwards, D&AD, PANL en ADCN. Bill Tanaka is de Japanse versie van Jeroen Bont en Brian Hill.
 


 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in