Overslaan en naar de inhoud gaan

Rijksmuseum stelt Meike ter Braak aan als hoofd communicatie & marketing

Ter Braak moet een nieuwe slag maken in een sterk veranderend medialandschap.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Meike ter Braak (44) is per 1 juni aangesteld als hoofd communicatie & marketing van het Rijksmuseum. In haar positie krijgt ze de leiding over de teams Marketing & Sales, Evenementen en Pers & Publiciteit. De opdracht die ze krijgt is het vasthouden van het huidige succes en het continue blijven inspelen op de veranderende wensen van nationale en internationale bezoekers. De bedoeling is dat Ter Braak het merk verder versterkt.

related partner content for mobile comes here

Hendrikje Crebolder, directeur development & media Rijksmuseum, aan wie Ter Braak rapporteert, zegt dat het Rijksmuseum opereert in een tijd waarin heel veel verandert in het medialandschap. Crebolder: ‘Met Meike gaan we een nieuwe slag maken.’

Unilever en Ahold
Van 1998 tot en met 2005 maakte Ter Braakcarrière bij Unilever. Van 2007 tot en met 2015 werkte ze bij Ahold, als laatst in de functie van senior director concept development. Daarna deed zij ook nog ad interim werkzaamheden voor Varova Fashion (onder meer Sissy-Boy, GSUS en Men at Work).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in