Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn beste radiocommercial april

De actiecommercial ‘Route 99’ van Albert Heijn is als beste beoordeeld in de radiocommercial van de maand verkiezing van het Radio…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de radiospot van Albert Heijn kondigt een opgewekte vrouwenstem de ‘voordeligste route van Nederland’ aan, met 99 aanbiedingen voor 99 cent. De commercial viel het beste in de smaak bij vrouwen, maar dat geldt ook voor de nummer twee en drie.

related partner content for mobile comes here

De commercial van Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa) werd tweede in april. ‘Heb je flessen voor mij’, vraagt een kind daarin zingend aan Frans Bauer. De zanger en het kind proberen zo (statie)geld in te zamelen voor de bouw van het Prinses Máxima Centrum.

Telegraaf en het Oranjefonds werden derde in de verkiezing. Ze haakten in op de troonswisseling met het speldje ‘Appeltje van Oranje’.

Het onderzoek werd uitgevoerd door Ruigrok | NetPanel. Tussen 26 april en 1 mei beoordeelden 616 Nederlanders (13-64 jaar) twintig radiocommercials. De winnende commercial dingt mee naar de die op 11 juni wordt uitgereikt.

Beluister hieronder de radiocommercials:
Albert Heijn:
KiKa:
De Telegraaf:

Klik op de tabel om deze te vergroten:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in