Albelli eert moeders van ondeugende kids met online moederdagcampagne


Conspiracysinc tekent voor de realisering van de campagne, nadat Albelli eerder dit jaar na een Europese pitch voor het Amsterdamse bureau heeft gekozen.
Albelli wil met #MumStillLovedMe zo veel mogelijk foto’s van ondeugende momenten delen, om te laten zien hoezeer we onze moeders waarderen. Mensen die hun foto’s uploaden, kunnen een ondeugend boek voor moederdag af laten drukken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo‘Het gaat erom dat we toegeven dat onze moeders heel wat met ons te stellen hebben’, stelt Olivier Lisman, strateeg en managing partner van Conspiracysinc. ‘Wat je ook uitvreet, je moeder zal altijd van je blijven houden. En dat verdient respect en een prachtig moederdagcadeau.’
De campagne wordt Europees ingezet, met voor alle landen waarin Albelli actief is een online platform in de eigen taal. Zo kunnen Nederlandse donderstenen terecht op albelli.nl/moederdag om hun meest ondeugende foto’s te delen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid