Overslaan en naar de inhoud gaan

Albelli eert moeders van ondeugende kids met online moederdagcampagne

Het fotoproductmerk brengt op geheel eigen wijze een ode aan ‘onvoorwaardelijke moederliefde’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

tekent voor de realisering van de campagne, nadat Albelli eerder dit jaar na een Europese pitch voor het Amsterdamse bureau heeft gekozen.

related partner content for mobile comes here

Albelli wil met zo veel mogelijk foto’s van ondeugende momenten delen, om te laten zien hoezeer we onze moeders waarderen. Mensen die hun foto’s uploaden, kunnen een ondeugend boek voor moederdag af laten drukken.

‘Het gaat erom dat we toegeven dat onze moeders heel wat met ons te stellen hebben’, stelt Olivier Lisman, strateeg en managing partner van Conspiracysinc. ‘Wat je ook uitvreet, je moeder zal altijd van je blijven houden. En dat verdient respect en een prachtig moederdagcadeau.’

De campagne wordt Europees ingezet, met voor alle landen waarin Albelli actief is een online platform in de eigen taal. Zo kunnen Nederlandse donderstenen terecht op om hun meest ondeugende foto’s te delen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in