Power tot the Pieper laat sportieve kant van aardappel zien

Nederlandse Aardappel Organisatie lanceert vandaag een nieuwe campagne om de aardappel te promoten.

De campagne bestaat uit een online video en radiospotjes met sportleraar Joost in de hoofdrol. Zijn methode is gebaseerd op de aardappel. Naast de gezonde eigenschappen van de aardappel, laat Joost op humoristische wijze zien dat een zak aardappels kan worden gebruikt om mee te sporten. De campagne is geïnitieerd door de Nederlandse Aardappel Organisatie, mede mogelijk gemaakt door EU-financiering. 



Credits
Boomerang Create & Motion
Concept: Eldin Fetahovic (Boomerang Motion) & Marco van Houwelingen (Boomerang Create)
Regie: Eldin Fethovic (Boomerang Motion)
Sound: Soundsright
Client Director: Alexander Veltman (Boomerang Create), Sebstiaan Aalst (Food Cabinet), Arend Zeelenberg 
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie