PostNL neemt vraag op Twitter niet serieus en reageert met sneer

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

PostNL heeft regelmatig te maken met discutabele tweets richting hun personeel. Ze deinzen er echter vaak niet voor terug, en dat hebben ze recent weer bewezen. Is het een sterk signaal of een onnodige reactie?

Eerder was er al commotie rondom een reactie van PostNL. Dat begon met deze Tweet.

postnl1

En vervolgens deze reactie.

postnl2

Maar PostNL sprak duidelijke taal.

Al boden ze daar later excuses voor aan, en dat vond de meerderheid van Twitter dan weer zwak. In tegenstelling tot hun eerste reactie.

Ook nu verschijnt er weer een Tweet over de bezorgers van PostNL.

postnl3

En daarvoor hebben ze te slotte deze reactie in huis, en daar is tot op heden nog niemand voor teruggefloten.

postnl4

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Altena. 

Lees ook: Girlscene oogst kritiek na artikel over wat mannen willen zien van vrouwen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie