Het jaar 2019 wordt wederom een belangrijk en veelbelovend jaar voor Out Of Home (OOH). Betere data gaat dit jaar voor beter resultaat zorgen. Dat zelfde geldt voor dynamische digitale content blijkt uit onderzoek. We voorspellen dat spectaculars effectiever zullen zijn dan ooit te voren vanwege mobiele telefoon gebruik. En location based planning wordt nog belangrijker dan voorheen. Sterker nog, het is cruciaal voor succes.
De toenemende populariteit van “Visual Search” heeft een enorme impact op OOH omdat het scannen of fotograferen van posters met een mobiele telefoon direct tot sales kunnen leiden.
Tenslotte gaat OOH in de toekomst steeds meer bijdragen aan de maatschappij. De OOH branche draagt van oudsher al bij aan stedelijke ontwikkelingen maar luchtfilterende abri’s, wayfinding mupi’s en service verlenende digitale schermen doen daar in de toekomst nog een schepje bovenop.
De trends voor 2019
- Consolidatie
- Betere data, betere resultaten
- Dynamic wordt de norm
- Spectaculars zijn effectiever dan ooit
- Alles gebeurt altijd op een locatie
- Visual Search heeft impact op interactie met OOH
- Sociale Impact
Download hier de Posterscope Predictions 2019. Lees meer over de bovenstaande trends en laat je inspireren door de bijbehorende cases. Wil je meer informatie over specifieke onderwerpen uit dit rapport, aarzel niet om vrijblijvend contact met ons op te nemen.
Posterscope is onderdeel van Dentsu Aegis Network (DAN). DAN is één van de grootste internationale netwerken van media-, marketing- en communicatiebureaus. We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. Gezamenlijk werken we aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!