Premium

Positief het nieuwe jaar in knallen met '4 Vuurwerk Veilig'

Grey Benelux tekent voor de realisatie van de vuurwerkcampagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne komt voort uit een samenwerking van onder andere het , VeiligheidNL, Brandweer Gooi en Vechtstreek en de vuurwerksector.

maakte Grey Benelux bekend aan de slag te gaan met de nieuwe vuurwerkcampagne. Eerder ontwikkelde het bureau voor de overheid de campagne &;&;.

De kern van de campagne bestaat uit vier handelingsperspectieven onder de slogan 4 Vuurwerk Veilig: &;Lees de gebruiksaanwijzing, doe een veiligheidsbril op, gebruik een aansteeklont en houd afstand&;. Daarmee beoogt de campagne afstekers en omstanders veiliger om te laten gaan met legaal vuurwerk en hoopt zo het aantal vuurwerkslachtoffers te verminderen.

Half december werd de campagne feestelijk gelanceerd met een preview in Paté Tuschinski Amsterdam en startte een serie veiligheidslessen op verschillende basisscholen.

De campagne-uitingen zijn sinds 21 december te zien op televisie, online en bij verschillende vuurwerkverkooppunten.

Meer informatie is te vinden op de .

Behind the scenes:

Credits
Bureau: Grey Benelux
Concept/Creatie: Ecco Vos, Karin Beukers
Account Director: Annette Menheere
Creative Directors: Frank van Rooijen, Lionell Schuring
Strategie: Miriam Sijmonsbergen
Account Manager: Claudine Janssen
Regisseur: Rob Lücker
RTV producer: Gideon Rijnders
Productiemaatschappij: Brenninkmeijer & Isaacs 
Composer: Remus Ockels 
Sounddesign: Soundcircus
Special effects / online: Botoboto
Grading: Hectic Electric
Fotograaf: Edo Kars
Ministerie: Fred Mudde & Laura Peels

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie