Patrick Molleman leidt Omnicom Media Group Nederland

Hij volgt Roel van den Borne per direct op.

Dat meldt regiobaas Colin Gottlieb. &;In deze tijd van verandering en disruptie hebben we een leider nodig die goed kan omgaan met complexe vraagstukken. Patrick is daarvoor de aangewezen persoon.&;

Molleman was de afgelopen tien jaar al werkzaam bij OMG Netherlands, eerst bij OMD waar hij klanten onder zich had als McDonald’s, Essent en Nissan. Sinds 2012 is hij managing director bij zusterbureau PHD. Dat won onlangs nog het prestigieuze Rabobank-account. Molleman zat al in het managementteam van OMG.

Molleman zegt vereerd te zijn de rol van CEO te mogen gaan vervullen. &;Omnicom Media Group groeit wereldwijd hard door een data- en tech gedreven marketingbenadering. Lokaal heeft zich dat vertaald in winst van het Rabobank account. We hebben nu de juiste mensen, producten en processen om ook in Nederland een leidende rol te gaan spelen.&;

Roel van den Borne
Molleman is de opvolger van Roel van den Borne die&;in goed overleg&; vertrok. Van den Borne was ruim een jaar werkzaam in die functie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie