SkyShowtime biedt nu streaming met reclame, Paramount doet de advertentieverkoop

Partijen kondigen exclusieve overeenkomst aan voor advertentieverkoop. Kijker krijgt per uur 4 tot 5 minuten commercials voorgeschoteld.

Afbeelding: SkyShowtime

Paramount Advertising International neemt de verkoop voor zijn rekening van de advertenties Skyshowtime. Het is de eerste buitenlandse streamingdienst in Nederland die – vanaf morgen - een abonnement aanbiedt waarin ook advertenties zijn te zien. Videoland biedt dat al enige jaren aan.

Dit abonnement met de naam Standaard met Reclame wordt aangeboden naast het bestaande, reclamevrije abonnement, dat voortaan Standaard Plus zal heten. Voor Standaard met Reclame betalen abonnees 5,99 euro per maand, het Standaard Plus abonnement kost 8,99 euro per maand.

Abonnees die voor de advertentievariant kiezen krijgen gemiddeld vier tot vijf minuten reclame per uur voorgeschoteld.

Wereldwijde toegang

Het nieuwe Standaard met Reclame-abonnement wordt geïntroduceerd in alle 20+ markten van SkyShowtime. Hiermee is SkyShowtime de eerste grote streamingdienst die in alle markten een abonnement met advertenties lanceert.

SkyShowtime-ceo Monty Sarhan noemt de lancering van het abonnement met reclame de volgende stap in de ontwikkeling van service en ‘komt op een moment dat mensen op zoek zijn naar meer keuze en flexibiliteit. We zijn blij om de eerste streamingdienst zijn die consumenten in al onze markten een reclame-ondersteunde optie biedt.’

Lee Sears, die de internationale advertentieverkoop overziet bij Paramount, denkt dat de waarde voor merken wordt vergroot door de samenwerking: 'Adverteerders krijgen hiermee toegang tot de wereldwijde franchises, series en films van SkyShowtime, naast het brede premium videoportfolio van Paramount.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie