Hoe speel je als merk in op de grote evenementen van 2022, zoals de Olympische Spelen? Hoe kun je audio inzetten om een connectie te maken met je doelgroep? En wat ga je straks voor een campagne bij Ster betalen? De antwoorden op deze vragen (en veel meer) hoor je op 12 november tijdens de online sessie Ster Focus 2022: de lijnen zijn open.
In circa 45 minuten blikken we tijdens een online sessie terug op het afgelopen jaar en kijken we vooruit: welke kansen biedt 2022 voor jouw merk? Welke programma’s en evenementen heeft de NPO in petto? En hoe kan je ook in 2022 via Ster het grote publiek bereiken? Ster-directeur Frank Volmer duikt samen met presentatrice Shay Kreuger, dj bij NPO Radio 2, en andere bekende gezichten in deze onderwerpen.
Vanuit Beeld en Geluid bespreken ze de aanpassingen in het commerciële beleid van Ster voor 2022 en gaan ze in op actuele ontwikkelingen in de mediawereld. Het thema is ‘de lijnen zijn open'. Een hint naar een tijdloos omroepcliché dat ontzettend van toepassing is op deze tijd en op Ster in het bijzonder. Toegankelijkheid is een van onze belangrijkste waarden. Tijdens deze sessie willen we een open gesprek aangaan over het nieuwe reclamejaar.
Kijk je mee?
Ster Focus 2022: de lijnen zijn open vindt online plaatst op vrijdagmiddag 12 november van 12.00 tot ca. 12.45 uur en is voor iedereen toegankelijk. Het evenement geeft bedrijven, organisaties, merken, marketeers en mediaprofessionals inzicht in de ins en outs voor adverteren anno 2022. Interesse? Meld je kosteloos aan via deze pagina.
Tot 12 november!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!