Chuck Studios is één van de weinige Nederlandse bureaus die internationaal opereert. Oprichter Olaf van Gerwen wist al vroeg dat hij met beide handen een niche moest kiezen: foodmarketing. Dit high-end productiebureau maakt foodproducties voor internationale merken, met een team vanuit Amsterdam. Ze ontwikkelen alle tools om hamburgers te laten vliegen zelf en inmiddels hebben ze ook de volgende stap genomen, door als eerste food marketingstrategieen te ontwikkelen voor merken.
Van Gerwen: 'We zijn niet alleen meer alleen maar een productiehuis we zijn ook consultant en strateeg. Wij maken culinaire identiteiten voor merken. En daarmee helpen we merken een stem te vinden in hoe je je product afbeeldt, zodat het op de lange termijn merkeigen, consistent en betekenisvol wordt.'
In deze Just Getting Started Lars en Danijel in gesprek met de oprichter van Chuck Studio’s over zijn foundersverhaal.
Lees ook
- Media Mèlanie Bosveld (Kult&Ace): 'Groot verschil tussen iets 'moeten' en 'willen' met diversity'
- Media Jelmer Wind (Team5pm): 'We doen intussen veel meer dan alleen YouTube'
- Media Charley Peereboom (Megawatt): 'De ideale omvang van een bureau is 100 man'
- Media Marcel van der Heijden (GoodKarma): 'Ik wist als student al dat ik een eigen bureau wilde'
- Media Renée van den Oetelaar (Boomerang FT): 'Ik heb een sterke visie op talent'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!