Ocean Outdoor toont Olympische Spelen live op schermen

Partnership met sportkoepel NOC*NSF verlengd.

Ocean Outdoor biedt fans van de Olympische Spelen de mogelijkheid de wedstrijden in zowel Parijs als Nederland live te bekijken. De out-of-home-exploitant heeft het partnership met sportkoepel NOC*NSF verlengd en is in dit Olympische jaar mediapartner van TeamNL.

Met verschillende campagnes, innovatieve technologieën en activaties zet Ocean Outdoor deze zomer alles in het teken van de Olympische Spelen.

Team NL huis en Nederland

In Parijs kunnen bezoekers van het TeamNL huis alle wedstrijden van TeamNL live vanuit een fanzone buiten op een speciaal geplaats Ocean Screen kijken. Daarnaast worden bezoekers op de hoogte gehouden van alle successen van het Nederlandse team met een medaillespiegel en hoogtepunten van de wedstrijden.

Ook in Nederland zijn de Spelen live te zien. Er zijn Cityscreens in verschillende steden met live wedstrijden, highlights, een medaillespiegel en een Olympische newsfeed in samenwerking met het AD. Daarnaast zijn er verschillende reclamemasten voorzien van Special Builds, onder andere van Odido, waarbij de sporters van TeamNL uitgelicht worden. 

‘Voor ons zijn de Olympische Spelen een uitgelezen kans om onze ideeën tot uiting te laten komen', zegt Marc van Hamelen, director of business development Ocean Outdoor. 'Het is een mooie showcase van wat we met Ocean Labs allemaal kunnen betekenen voor adverteerders.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie