Overslaan en naar de inhoud gaan

Ocean Outdoor toont Olympische Spelen live op schermen

Partnership met sportkoepel NOC*NSF verlengd.
Ocean Olympische Spelen
Ocean Olympische Spelen

Ocean Outdoor biedt fans van de Olympische Spelen de mogelijkheid de wedstrijden in zowel Parijs als Nederland live te bekijken. De out-of-home-exploitant heeft het partnership met sportkoepel NOC*NSF verlengd en is in dit Olympische jaar mediapartner van TeamNL.

related partner content for mobile comes here

Met verschillende campagnes, innovatieve technologieën en activaties zet Ocean Outdoor deze zomer alles in het teken van de Olympische Spelen.

Team NL huis en Nederland

In Parijs kunnen bezoekers van het TeamNL huis alle wedstrijden van TeamNL live vanuit een fanzone buiten op een speciaal geplaats Ocean Screen kijken. Daarnaast worden bezoekers op de hoogte gehouden van alle successen van het Nederlandse team met een medaillespiegel en hoogtepunten van de wedstrijden.

Ook in Nederland zijn de Spelen live te zien. Er zijn Cityscreens in verschillende steden met live wedstrijden, highlights, een medaillespiegel en een Olympische newsfeed in samenwerking met het AD. Daarnaast zijn er verschillende reclamemasten voorzien van Special Builds, onder andere van Odido, waarbij de sporters van TeamNL uitgelicht worden. 

‘Voor ons zijn de Olympische Spelen een uitgelezen kans om onze ideeën tot uiting te laten komen', zegt Marc van Hamelen, director of business development Ocean Outdoor. 'Het is een mooie showcase van wat we met Ocean Labs allemaal kunnen betekenen voor adverteerders.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in