Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw out-of-home-bureau Outstanding Media: 'Focus op specialisatie in generaliserende markt'

Oprichters zijn Erwin Blokker, Joost Bijzitter en Bart Laan. Het bureau begint per 1 augustus,
Outstanding Media
Vlnr Joost Bijzitter, Erwin Blokker en Bart Laan
Outstanding Media
Vlnr Joost Bijzitter, Erwin Blokker en Bart Laan

Erwin Blokker: 'Waar de OOH-markt het afgelopen jaar met 11 procent is gegroeid, blijft het aandeel van buitenreclame binnen de totale mix rond de 4,6 procent steken.  Dat is zonde. Grote netwerkbureaus nemen vaker een meer generalistische rol aan en zo ontstaat er een groter tekort aan out-of-home specialisten. Dat doet afbreuk aan het medium. Steeds vaker ontbreekt de kwaliteit in het proces met een goede onderbouwing en inzet. Wij richten ons specifiek op de kwaliteit van de inhoudelijke planning en het proces, om zo het hoogst haalbare te realiseren voor de adverteerder.'

Daarnaast wil het bureau zich onderscheiden in een markt die zich steeds meer online lijkt af te spelen. Bijzitter: 'Naast een gezond toekomstperspectief én een sterk groeipotentieel blijft buitenreclame in staat om een breed spectrum aan diverse doelgroepen effectief te bereiken.'

Laan vult aan: 'Naast dat dit kansen biedt voor adverteerders om hun campagne-doelstellingen te realiseren, brengt het ook een uitdaging met zich mee: een gefragmenteerde markt die het beslissingsproces complex maakt bij het kiezen van de juiste media-inzet.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in