Mobiel TV of wachten weer leuk maken

Afgelopen woensdag op MarketingLive! zei marketingbaas Coopmans van KPN het zelf: "Bij onze marketing gaat om diepgaand klantinzicht." Dat was een goed verhaal.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zo had KPN ontdekt dat de klant niet zit te wachten op TV kijken via een mobieltje, maar dat het gaat om het vullen van de tijd als je ergens zit te wachten.

Dus zou KPN het volgens Coopmans bij de nieuwe dienst niet hebben over 'TV kijken op je mobieltje' (perspectief techniek), maar over 'Wachten wordt weer leuk' (perspectief klant). Zie ook het verslag van

Vandaag stond deze advertentie in de krant. Zou de verantwoordelijke marketeer het betoog van zijn/haar baas nog niet gehoord hebben?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie